Krásne bruško bez cvičenia: Máme pre vás 5 otestovaných tipov

Krásne bruško bez cvičenia: Máme pre vás 5 otestovaných tipov
Samozrejme, že zdravý životný štýl, vrátane stravy a cvičenia, je nevyhnutnosťou, pokiaľ chcete dospieť ku krásnej postave. My však pre vás máme niekoľko nápadov, ktoré vám pomôžu minimalizovať tuk na brušku a získať postavičku ako lusk.

Káva bez cukru
Štúdia v magazíne Circulation ukázala, že ľudia, ktorí pili v priebehu šiestich rokov osladenú kávu alebo čaj, pribrali o 27% viac tuku ako tí, čo uprednostnili nesladenú alternatívu. Sódy, džúsy, kávové nápoje alebo smoothie nie sú vhodnou voľbou, pokiaľ je vaším cieľom zhodiť pár kilogramov. Ak máte možnosť sa rozhodnúť, vždy vsaďte na možnosť s minimálnym množstvom cukru.

Chudnite s nakupovaním: Super triky, ktoré bežne zanedbávate

Mini meditácia
V dôsledku nadmerného stresu telo produkuje kortizol, ktorý sa zadržiava tuk v hĺbke brucha. Naopak, ľudia, ktorí berú veci s ľahkosťou mali o 25% nižšie sklony k obezite, pričom pravidelne praktizovali aj špeciálnu Zen meditáciu. Stačí zavrieť oči, priložiť si ruky na brucho a sústrediť sa na telo ako na zdroj energie a sily. Zhlboka pritom dýchajte 5 - 20 minút.

Natiahnite svoj stred
Zoberte si loptu na cvičenie a poriadne cez ňu natiahnite chrbát tak, aby ste sa rukami dotýkali zeme na jednej strane a nohami na druhej. Možno ste o tom nepočuli, ale strečing môže zlepšiť a zefektívniť vaše cvičenie.

Večera bez mäsa
Veľké jedlo si dajte na obed a na večeru siahnite radšej po niečom menšom, ideálne po nejakej zeleninovej pochúťke. Podľa štúdie v Diabetic Medicine môže vegetariánska diéta v kombinácii s cvičením trikrát do týždňa pomôcť schudnúť viac ako keby ste sa rozhodli pre klasickú diétu. Jednoznačne sa však držte zásady, že väčšie porcie jedla si dajte na začiatku dňa a večer radšej čosi ľahké a malé.

Neuveríte, ale naozaj existujú: 10 sladkých mňamiek pod 200 kalórií

Spánok bez elektroniky
Nedostatok spánku vedie k priberaniu. Šesťročná štúdia v Medzinárodnom žurnále obezity dospela k záveru, že ľudia, ktorí majú denne menej ako 6 hodín spánku priberú dvojnásobne viac tuku ako tí, čo si dopriali 7 - 8 hodín spánku. Odpočinok môže byť vraj dokonca dôležitejší ako diéta alebo cvičenie. Ak chcete zaspať rýchlejšie a lepšie, vypnite akékoľvek elektronické zariadenia minimálne hodinu predtým, domácich miláčikov pošlite spať na vlastnú matrac a izbovú teplotu udržujte na 15 - 20tich stupňoch.

Autor: Simi
Zdroj foto: Shutterstock


Valentínsky test: Ako veľmi ste zamilovaná?
Otestuj sa

Neprehliadnite

Čítaj viac