Jarný workout pre každú kočku: Vypracujte si postavičku bomba cvikmi

Jarný workout pre každú kočku: Vypracujte si postavičku bomba cvikmi
Koho by bavilo cvičiť v prepotených priestoroch posilňovne, keď všade navôkol už vonia jarný vzduch? Ten je sám o sebe stimuláciou vybehnúť von, no neoplatí sa len tak naprázdno. Ideálne so zásobou cvikov, ktoré ešte do leta vyformujú postavu k sexi plavkám.

Záťažový beh
Vybehnúť si do prírody je asi ten základný krok, ktorý je potrebné spraviť na rozhýbanie tela po zime. Poklus je však len takou začiatočnou fázou tréningu. Je ideálne ho obohatiť o drepy alebo kliky, prípadne oboje. Vynikajúco sa beháva v parku, kde napríklad každých 100 metrov zastavíte, spravíte 10 klikov a pokračujete ďalej. To isté môžete spraviť aj s drepmi. Záleží už len na vás, ako často behanie prerušíte kvôli cvičeniu, ale práve tento druh tréningu je kráľom spaľovania tuku.

7 zbytočných chýb, ktoré (možno) robíte pri kľukoch

Bočný plank
Múriky, lavičky, preliezky, prípadne stromy. Jednoducho, inventár z okolia si môžete prepožičať ako fitnes náradie. Džoging ľahko skombinujete s bočným plankom o lavičku a môžete si ho ešte sťažiť. Členky dajte k sebe, jednu ruku za hlavu a koleno vrchnej nohy ťahajte k lakťu. Pätnásť opakovaní a budete ako rybička.

Šikmé predkopávanie
Stačí vám lavička, alebo aj vyhriaty múrik. Opriete sa oň zadkom, vystrite nohy, chrbát a ruky dajte nad seba. Potom už len predkopávajte jednou nohou, čo najvyššie a opačnou rukou klesáte tak, aby ste sa snažili dotknúť špičky. Pozor, bez ohývania chrbta, nohy, či ruky. Nie je to ľahké, ale výborne to zahreje a precvičí, ako šľachy, tak aj brušné svalstvo.

Pekné bruško
Ak už bude priestor ľahnúť si na vyhriatu trávu, nenechajte telo len tak bez oddychu. Nohy zdvihnite v ľahu do výšky a snažte sa špičiek dotknúť rukami. Kmitajte stále vyššie a vyššie, nohy držte vystreté. Je to základ na vypaľovanie štíhleho brucha, ktoré bude odmenou v lete.

Chýba vám sebavedomie? Vieme presne, čo s tým

Nezabudnite na ruky
Sú často slabšou stránkou žien. V plavkách nevyzerá dobre, ak štíhle boky a nohy doplnia ochabnuté ruky. Preto neváhajte počas prechádzky na nich zapracovať. Je to jednoduché. Opäť môže byť opretá len o bežnú lavičku. Nesadnete si, ale opriete sa o sedaciu čas dlaňami tak, aby ruky ostali vystreté. Nohy máte v pravom uhle, zadok vo vzduchu a na rukách klesáte dole. Pozor, lakte držte pri tele. Pár zhybov a ruky začnú pevnieť.

Autor: Marcos


Aký šport je pre vás ideálny?
Otestuj sa

Neprehliadnite

Čítaj viac