Cvičte vonku alebo v záhrade: Úplne ako celebrita!

Cvičte vonku alebo v záhrade: Úplne ako celebrita!
Leto je v plnom prúde a málokto zo športujúcich chce zostať zavretý v klimatizovanom fitness centre. Všetci chcú ísť von, lebo dýchať čerstvý vzduch je predsa len lákavejšia predstava. Prostredníctvom tejto zmeny môžete nabrať aj novú motiváciu, zoznámiť sa s iným druhom pohybu, a tiež sa zásobiť vzácnym vitamínom D. Aj celebrity to tak robia. Ich súkromní tréneri vždy využijú príležitosť zobrať ich von a dať ich tréningu celkom nový rozmer.

Predstavíme vám outdoorový tréning Erin Oprea s názvom CitySTRONG, pri ktorom nepotrebujete žiadne závažia. Je zameraný na zaťaženie dolných partií tela, pričom svalstvo hornej časti tiež výrazne spolupracuje.

Keď mu to robíte ústami: Aj takéto nechutnosti sa môžu stať...

Výpad vpred a vzad
Zo stoja vzpriameného vykročte dlhým krokom ľavou nohou vpred a pravé koleno ťahajte k zemi. Zatlačte do prednej päty, prinožte ľavú nohu k pravej, vráťte sa naspäť do stoja a hneď pokračujte opäť ľavou nohou vzad, pričom teraz ťahajte ľavé koleno nadol. Vráťte sa naspäť do stoja a stále tou istou nohou pokračujte 12 až 15 opakovaní. Potom nohy vymeňte.

Fotky, ktoré nemal nikto vidieť: Najtrápnejšie dovolenkové zábery celebrít

Korčuliarske skoky
Zo stoja vzpriameného skočte pravou nohou na stranu a ľavú následne potiahnite šikmo za ňu. Choďte telom hlboko dole a skočte ľavou nohou do strany a pravú dajte šikmo za ňu. Ruky spolupracujú a napomáhajú vám v pohybe. Prevádzajte 45 až 60 sekúnd, doprajte si krátky oddych a preveďte ešte jednu sériu.

Fíha, Nela Slováková nemá problém: Ale... Nepreháňa to už trochu?

Žabacie vyťahovanie
Ľahnite si na brucho, dlane umiestnite pod čelo, nohy pokrčte, otvorte čo najviac kolená a spojte päty. Čelo majte stále položené na dlaniach, aby váš krk zostal uvoľnený. Zatiahnite sedacie svaly, zatlačte päty do seba a vytiahnite takto nohy nahor, aby sa kolená nedotýkali zeme. Z tejto výšky stredne rýchlym krátkym pohybom vyťahujte nohy vyššie, pulzujte nimi po dobu 30 sekúnd. Na krátku chvíľu pohyb uvoľnite a následne zopakujte ešte v jednej sérii.

Chcete telo ako J.Lo? Osvojte si TIETO pravidlá

Sumo drepy
V stoji dajte nohy široko od seba, širšie ako vaše ramená. Špičky a kolená vytočte smerom von a stehná zarovnajte rovnobežne so zemou. Zostaňte stále dole a skočte nohami k sebe. Potom sa opäť skokom vráťte do širokého sumo drepu. Takto prevádzajte po dobu 30 sekúnd, pričom stále zostávajte telom nízko. Oddýchnite si a poďte do toho ešte raz.

Jednoduchý trik pre ploché bruško: Ráno by ste mali piť...

Drep a výkop do strany
Začnite v stoji na ľavej nohe, pričom palcom pravej nohy sa len zľahka dotýkajte zeme pre udržanie rovnováhy. Znížte sa do drepu na jednej nohe, zdvihnite naspäť do polovice a vytiahnite pravú nohu vysoko do strany. Zatláčajte pritom do pravej päty, aby sa noha úplne narovnala. Pri vyťahovaní nohy do strany sa, viac ako na bočný výkop, sústreďte na zaťahovanie sedacích svalov k sebe a udržanie rovnováhy. Potom sa vráťte do drepu na jednej nohe a pokračujte ďalej v 15 opakovaniach. Následne vymeňte strany.

Autor: Lexy
Zdroj foto: Shutterstock


Poznáte svoje telesné IQ?
Otestuj sa

Neprehliadnite

Čítaj viac