15-minútové cvičenie, ktoré z vás spraví superženu

15-minútové cvičenie, ktoré z vás spraví superženu
Ženy, ktoré obdivujete na filmovom plátne, závidíte im obratnosť v akčných scénach a postavu na červenom koberci, majú jednu vec spoločnú. Nespoliehajú sa na filmové triky, ale svojej postave sa venujú minimálne 15 minút trikrát do týždňa. Chcete vedieť, ako cvičia modelky? Otvorte si našu galériu pod článkom a uvidíte!

Pod dohľadom trénera
Tie najkrajšie ženy, ktoré sa stali sex symbolmi súčasnej doby, si berú recept na postavu od celebritného trénera Jasona Walsha, ktorý zostavuje babám špičkové tréningové plány, aby vyzerali obdivuhodne. Tentoraz Jason odhalil základné cviky, ktoré pomôžu ženám priblížiť sa k celebritám z filmov nielen šatami a mejkapom, ale aj atraktivitou postavy. Základom je sériu uvedených cvikov vykonávať minimálne trikrát do týždňa a medzi jednotlivými kolami oddychovať 90 sekúnd. Celú zostavu zvládnete za 15 minút a váš život sa zmení z priemerného na svetový.

Rýchle pálenie tukov: Nie je to len behanie, ale aj...

Mostík na ramenách
Základným cvikom je mostík s podporou ramien a nôh. Ľahnete si na zem. Nohy ohnete tak, aby päty boli zhruba tridsať centimetrov od zadku. Zdvihnete trup, ruky necháte dole. Zadok a chrbát sú v jednej rovine. Všetko držíte silou brušných, sedacích, stehenných a chrbtových svalov. Krčná chrbtica je uvoľnená. Skúste pár nádychov a vráťte sa do východiskovej polohy. Týchto opakovaní spravte osem.

Z lenivej krásavice sa stala fitness trénerka: Pozerajte na tú zmenu!

Mŕtvy ťah

Nehľadajte v tom žiadnu vedu. Postavte sa, vystrite chrbát a veľkú činku si oprite o stehná. Potom s ňou klesajte až pod kolená tak, ktoré mierne ohnete akoby do podrepu, chrbát držíte stále vzpriamený a lopatky ťaháte k sebe. Potom sa vyrovnáte a spravíte osem opakovaní.

Medicinbalový dribling
Vyberte si váhu lopty, s ktorou zvládnete osem opakovaní. Základný postoj je vzpriamený s medicimbalom nad hlavou. Prejdete do podrepu, chrbát vyrovnaný, loptu hodíte na zem, pričom počas jej odrazu švihnete rukami pozdĺž chrbta. Natiahnete tricepsy, celé telo spevníte a cestou z drepu chytíte loptu a vyveziete znovu nad hlavu. Dodržte počet opakovaní a ide sa ďalej.

Pomáha sex cvičeniu: Máme odpoveď, ktorú by ste nečakali

Sumo drepy s výskokom
Výhoda sumo drepov je v poctivom precvičení zadku a ten je nielen pre celebrity kľúčovým bodom tela. Keď k nim pridáte výskok namiesto bežného postavenia sa, tak formujete aj pekné stehná a štíhle lýtka. Osem drepov s výskokmi vám bohato stačí, aby sa za vašimi nohami a zadkom obzerali nielen chlapi, ale aj ženy.

Nezabudnite si otvoriť aj našu galériu pod článkom, kde nájdete modelky Victoria´s Secret Angels s ich dokonalými postavičkami, a tiež sa môžete pozrieť, ako poctivo cvičia.

Autor: Marcos
Zdroj foto: Shutterstock


Ako vás vidí okolie?
Otestuj sa

Galéria

15-minútové cvičenie, ktoré z vás spraví superženu15-minútové cvičenie, ktoré z vás spraví superženu15-minútové cvičenie, ktoré z vás spraví superženu+1315-minútové cvičenie, ktoré z vás spraví superženu

Neprehliadnite

Čítaj viac