Wellness a fit » Fitness | 8. marca 2012

3 stroje, ktoré vám vytvarujú štíhle nohy

3 stroje, ktoré vám vytvarujú štíhle nohy

Ak sú vaším predletným snom štíhlejšie nohy, je na čase začať niečo robiť. Zdravší jedálniček je na mieste, lenže bez pohybu nohy nebudú mať formu, po akej túžite. Zoštíhlite a spevníte ich cvikmi ako drepy a výpady, no výrazne vám môžu pomôcť aj stroje vo fitnescentre. Ktoré sú tými najlepšími?

Rotopéd
Mnohé ženy sa stránia bicyklovania či spinningu, a to z obavy hrubých a svalnatých stehien. Idete sa však na tento šport vrhnúť profesionálne? Nie. Pokiaľ sa budete rotopédu venovať dva tri razy týždenne približne hodinku, žiadny masívny nárast svalov vám nehrozí. Po prvé na niečo také väčšina žien nemá predispozíciu, po druhé nebudete makať tak intenzívne ako profi cyklisti.

Vy si pravidelným šliapaním do pedálov môžete vyrysovať svaly, spáliť nepotrebný tuk na nohách a vylepšiť postavu. Spinning je jednou z najobľúbenejších fitness lekcií a jeho výhodou je aj prítomnosť trénera. Pripraveným tréningom zapojí aj vašu hornú časť tela, na ktorú mnohé ženy pri šliapaní osamote zabúdajú.

Stepper
Šliapanie či beh do schodov patria k aktivitám, ktoré dajú telu zabrať, vyrysujú nohy a zlepšia kondíciu. Ak si všetky tieto plusy chcete dopriať priamo vo fitku, stačí naskočiť na stepper a simulovať šliapanie. Tento prístroj môžete mať pokojne aj doma, pretože je veľmi skladný a jeho výhodou je aj šetrnosť ku kĺbom. Nohy totiž nezdvíhate do vzduchu, čo je šetrnejšie ako skutočná chôdza hore schodmi.

Tréneri pri používaní stepperu odporúčajú, aby ste sledovali, ktorou časťou nohy na ňom stojíte. Na plošine by ste mali mať celé chodidlo a zatláčavý pohyb robiť najmä pätou. Práve tento ťah je dôležitý pre krajšie nohy i zadok, čo sú výsledky poctivého šliapania na stepperi.

Bežiaci pás
Bicyklovanie, šliapanie a do tretice je to behanie. Táto činnosť sa postará o štíhlejšie nohy a nielen tie. Vďaka pravidelnému preháňaniu sa na bežiacom páse zhodíte prebytočné kilá zo všetkých problémových partií, pretože beh je aeróbnou činnosťou, ktorá výborne spaľuje tuky. Dôležité však je, aby ste behali v tempe, ktoré je vhodné pre vašu tepovú frekvenciu a zbytočne sa nepresiľovali.

Ak chcete o behaní vedieť viac a takisto aj to, ako ním naozaj schudnúť, vráťte sa k nášmu článku Čo treba vedieť, aby ste behaním aj SCHUDLI? Dozviete sa všetko potrebné o tejto aktivite, na ktorú už začína byť ten najlepší čas aj vonku.

Autor: Marge

Zdieľať na Facebooku
 
Poloha absolútnej slasti: Poznáte ju?

Ďalšie články zo sekcie  Wellness a fit | Fitness

Praktická Žena.sk

Trápi Vás nadváha?

Vypočítajte si BMI

cm
kg

Neviete čo znamená BMI? Kliknite, a dozvite sa viac

Kontakt na redakciu

redakcia@wanda.sk

Aktuálne | Katalóg firiem | Mapy | Doprava | Email | Žena | Magazín | Automix | Lepšie bývanie | Kultúra | Bulvár | Referáty | Blogy | Menu | Počasie | Reality | Slovníky | Zľavy | Súťaže | Pohladnice

centrumholdings.com | O nás | Voľné miesta | Kontakty | Centrum.sk

Copyright © 2014 centrumholdings.com - všetky práva vyhradené. Publikovanie alebo šírenie obsahu je zakázané bez predchádzajúceho súhlasu.